מחנה הימין ניצח את 'בצלם' בתחרות 'טוליפ' ההולנדית

    צבי הדס 1 Comment on מחנה הימין ניצח את 'בצלם' בתחרות 'טוליפ' ההולנדית
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום שבוע בו תנועת 'ישראל שלי' הפעילה פעילי ימין רבים ברשת על מנת למנוע מארגון 'בצלם' לזכות ב-100,000 יורו, נרשם ניצחון כאשר ארגון השמאל הקיצוני לא הגיע לשלושת המקומות הראשונים שעולים לגמר.

    ביום רביעי בשבוע שעבר כתב ארגון 'בצלם' בעמוד הרשת החברתית שלו כי הוא מועמד לפרס 'טוליפ' ההולנדי לזכויות אדם, במסגרתו יוענקו 100,00 יורו לארגון שיזכה בפרס. על מנת לזכות בפרס ולהגדיל את הסיכויים התבקשו הגולשים להיכנס לעמוד התחרות ולהצביע עבור הארגון.

    זמן קצר לאחר מכן, תנועת 'ישראל שלי' אשר לה מעל 140,000 חברים ברשת החברתית יצאה בקמפיין נגדי המבקש מכל חבריה להצביע לארגוני זכויות אדם אחרים למעט 'בצלם' ואף צירפו כרזה הנושאת את הסיסמא "מימון לשמאל הקיצוני? ממש לא".

    לאור כך, פעילי רשת רבים מהמחנה הימני הצטרפו לקריאה ושילבו כוחות לבלימת התנופה לה 'בצלם' קיבל בתחילת התחרות. עד מהרה 'בצלם' איבד את המקום הראשון.

    בימים הנוספים התפתח מאבק בין הארגונים, וכל אחד גייס את כל עצמתו ברשת. בתוך כך 'בצלם' פירסמו פוסט בערבית במהלך ראש השנה, כדי לנצל את היעדרות הגולשים שומרי המסורת, הקורא לכל מי שיכול להצביע עבורם שיעשה כך. למרות זאת, 'בצלם' ירד למקום השלישי וכן למקום הרביעי, דבר שהבטיח כי לא יעלה באופו אוטומטי לגמר, מכיוון שרק שלושת המקומות הראשונים עלו באופן אוטומטי.

    'ישראל שלי' שמחים על הניצחון ומברכים את כל מי ששיתף פעולה ולקח חלק בהצלחה הזו. שרה העצני כהן יו"ר 'ישראל שלי', אמרה לאחר סגירת ההצבעה: "ההצבעה היום היא הצבעת בוז כנגד 'בצלם' וכנגד שנאת ישראל. 'בצלם' הוא ארגון שמסרב להגדיר את חמאס כארגון טרור, מקבל תרומות מארגונים המקדמים BDS ומספק חומר תעמולה לשונאי ישראל הכי גדולים. יש לכך מחיר. הציבור הישראלי לא מאמין ל'בצלם' שהם פועלים באמת ובתמים למען זכויות אדם כשבמשך שנים הם פועלים נגד ישראל וחיילי צה"ל. היום השנאה לישראל הפסידה ואהבת ישראל ניצחה".



    1 תגובות

    מיין תגובות